a:hover font-size: 32px;font-weight: bold;text-decoration: none;}

Sunday, May 6, 2012

~kehilangan~




hurmm....
sedihnya saya minggu nie... :'(
2 kehilangan berlaku....
bukan kehilangan orang tersayang ye tapi barang yang tersayang....huhuuu...
firstly kad atm saya...tak tau kat mana...penat da cari...bongkar 1 bilik...tapi tetap tak jumpa...
minggu lepas ada keluarkan duit, lepas tu tersimpan pula kat dalam kocek baju..
biasanya lepas withdraw duit, terus simpan dalam purse..
tapi nape ntah hari 2 lain pula yang saya buat...
dah selang 2,3 hari nak keluarkan duit semula, baru perasan kad tak ada...
tak pasti sama ada dah kelurkan letak mana..
sedih sangat sebab tak boleh nak keluarkan duit nak beli or keluar...
hurmm...nasib baik la ada lg 1 atm kad, tapi kad 2 tak nak guna just nak simpan je duit dalam 2...
tapi nak buat macam mana kan...
lepas da perasan kad atm saya 2 hilang..
perasan la yang pendrive saya pula tak ada kat tempat dia...
saya sangkutkan sekali kat gugusan kunci saya...
memang saya tak perasan bila hilangnya...
tengok2 bila nak save data nak submit kerja, pendrive 2 tak ada da..
tinggal la gugusan2 kunci 2 saja..
tension hilang atm kad tak hilang lagi, leh plak hilang pendrive..
hurmmm..maybe bagi orang lain 2 just benda kecil tapi kedua2nya sangat la berharga buat saya..








2 comments:

  1. sedihnyer,, :)
    tape,, bnde da jdi,, blajar dr pngalaman,, tp sy pun na gtau gak,, mate sy nih lg sedih sebb susa agt na bce tulisan tuh ha25 :)
    saje joke2,, jgn mara

    ReplyDelete
  2. len kali jangan letak sepah2 ye cik dyna :)
    dah wat balik kat atm tuh an!! hehe

    ReplyDelete